Ułatwienia dostępu

WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W GDAŃSKU
ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk

strona: www.wbgitr.gdansk.pl

tel.: (58) 343-00-87, (58) 343-00-90
e-mail: poczta@wbgitr.gdansk.pl
ePUAP: WBGITRGDA
NIP: 957-098–51-09; REGON: 220523800


DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY

Do zadań Działu administracyjno-organizacyjnego należą sprawy z zakresu organizacji, gospodarki transportowej, administracyjno-gospodarczych, zamówień publicznych i kontroli zarządczej, wynikające z realizacji zadań obronnych oraz wynikające z przejęcia obowiązków Administratora nieruchomości w związku z ustanowionym trwałym zarządem w odniesieniu do nieruchomości zabudowanej, stanowiącej działkę nr 148 przy ul. Suchej w Gdańsku i niezabudowanej stanowiącej działkę nr 370 przy ul. Suchej w Gdańsku w szczególności:

Dział administracyjno-organizacyjny

Kierownictwo: mgr Justyna Kaczmarek
telefon: (58) 343-00-87 wew. 27

e-mail: j.kaczmarek@wbgitr.gdansk.pl
symbol pism: WBG-AO

1)  obsługa Sekretariatu Biura, w tym ekspedycja na pocztę wychodzącej korespondencji oraz ewidencja korespondencji wpływającej m.in. faktur i rachunków;
2)   przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych przy udziale komórek merytorycznie odpowiedzialnych, ewidencjonowanie tych aktów oraz ich okresowe aktualizowanie;
3)   koordynacja spotkań i narad celem wymiany informacji pomiędzy pracownikami i Dyrektorem;
4)   prowadzenie ewidencji skarg i wniosków.
5)   prowadzenie ewidencji środków transportu samochodowego oraz nadzór nad ich prawidłową i racjonalną eksploatacją oraz utrzymaniem w odpowiednim stanie technicznym;
6)   prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej, organizowanie zaopatrzenia w druki, artykuły biurowe itp. oraz w środki higieny i odzież roboczą;

7) koordynowanie, kontrolowanie i aktualizowanie treści danych zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej, przy ścisłej współpracy Informatyka;
8) zarządzanie mieniem Biura;
9) kompleksowa realizacja czynności w zakresie organizowania i przeprowadzania przez Biuro postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie obowiązujących w tej mierze przepisów prawa i wewnętrznych procedur;
10) planowanie i sprawozdawczość związana z zamówieniami publicznymi;

11) realizacja zadań w zakresie kontroli zarządczej zgodnie z obowiązującymi w Biurze procedurami, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania ryzykiem, w tym m.in. prowadzenie dokumentacji.