Ułatwienia dostępu

WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W GDAŃSKU
ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk

strona: www.wbgitr.gdansk.pl

tel.: (58) 343-00-87, (58) 343-00-90
e-mail: poczta@wbgitr.gdansk.pl
ePUAP: WBGITRGDA
NIP: 957-098–51-09; REGON: 220523800


SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KADR I PŁAC

Do samodzielnego stanowiska ds. kadr i płac należy prowadzenie kadrowo-płacowych spraw pracowniczych, w zgodności z przepisami prawa, a w szczególności:

Starszy specjalista ds. kadr i płac:

mgr Dorota Przysiężna
telefon: (58) 343-00-87 wew. 25

e-mail: d.przysiezna@wbgitr.gdansk.pl
symbol pism: WBG-OS

 
  1. W zakresie spraw kadrowych:
  • kontrola stosowania obowiązujących w Biurze zarządzeń i poleceń, w szczególności w zakresie porządku i dyscypliny pracy, przepisów BHP, stosowania zasad etyki zawodowej oraz w zakresie występowania negatywnych zjawisk w stosunkach międzyludzkich takich jak mobbing czy dyskryminacja;
  • rekrutację i rozmieszczanie kadr, prognozowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych;
  • prowadzenie pracowniczych akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • sporządzanie i wystawianie dokumentów kadrowych w zakresie nawiązywania, rozwiązywania oraz zmian warunków pracy i płacy;
  • wystawianie indywidualnych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach dla pracowników i byłych pracowników Biura;
  • rozliczanie czasu pracy pracowników w przyjętym okresie rozliczeniowym, prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym rejestru urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i delegacji;
  • prowadzenie rejestru okresowych badań lekarskich, przestrzeganie ważności ich terminów, kierowanie pracowników na wykonywanie badań kontrolnych;
  • prowadzenie rejestru i kontrola ważności terminów szkoleń okresowych w zakresie BHP;
  • opracowywanie okresowych sprawozdań, ocen, analiz i informacji z zakresu spraw osobowo-płacowych;
  • przeprowadzanie procedury okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników;
  • organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników;
  • zapewnienie pracownikom dostępu do aktualnych przepisów prawa pracy          i wewnętrznych regulaminów Biura;
  • przechowywanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników, ewidencji          i dokumentacji personalnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

       2. W zakresie spraw płacowych:

  • obliczanie wynagrodzeń;
  • obliczanie zasiłków i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego;
  • sporządzanie list płac wynagrodzeń, osobowych i bezosobowych;
  • organizowanie i przeprowadzanie wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych
  • współpraca z Komisją Socjalną w zakresie wypłaty świadczeń z ZFŚS Biura;
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, wypłat z bezosobowego funduszu płac, kart zasiłkowych oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji płacowej i zasiłkowej, stosownie do obowiązujących przepisów;
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem, rozliczaniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • przekazywanie do ZUS stosownych deklaracji, raportów, informacji o danych płatnika składek lub ubezpieczonych oraz innych, wymaganych w tym zakresie dokumentów;
  • potrącanie zaliczek i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie stosownej dokumentacji (deklaracji), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • pełna obsługa obowiązków Biura w zakresie przepisów związanych z PFRON;
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości dla GUS.